Open diary

Judgment Day


В САЩ днес чакат края на света.  Според американските християнски секти точно 21 май е денят, в който ще настъпи Апокалипсисът.

Имайки предвид тази малка подробност, редица големи компании можеха да използват факта и да си вземат последно сбогом с клиентите, като преработят така рекламите си, че да се запомнят и в отвъдното… Ето как биха се променили някои типични слогани:

Винаги Кока-Кола да се чете като Кока-Кола – беше, каквото беше.

Слоганът на Pepsi Dare for more вече означава Die for More.

Apple  и тяхното послание Think Different да се чете като Think Different for the Last Time.

Just Do It на спортния гигант Nike, сега е логично да се превърне в Do It. Today.

А от Глобул е редно да отговорят на тенденцията като превърнат “Нашият свят си ти” в “Добре дошъл в нашия свят. :Господ.”

 

Точният час на Страшния съд е обявен за 18 ч.

Можеха да се постараят повече и поне да изчакат до прайм тайма.

Аматьори.

Ad Squad 2011

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s