Open diary

Balance


Наблюдаваме една тенденция, която ще се въздържим да я класифицираме като добра или лоша – масираната поява на добри рекламни поподения е правопропорционална на лошите рекламни попадения. Ние вече имаме сериозна колекция и в двата отбора и се чудим в разгара на лятото – възможно ли е обратнопропорционално взаимоотношение, или то е характерно за други неща… едно от мааааааааалко по-приятните неща от рекламите.

Ако се впуснете в изследване в една от всичките набелязани посоки, много ще ни помогнете… Обещаваме да обменим опит, ентусиазъм, микроби и др. прилежащи.

 

Ad Squad 2011

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s