Open diary

Gourmet


Още една популярна дума се бори за своето място в класацията за най-често използвани такива от българите. Борбата е ожесточена, но ето кой поведе не много изненадващо – гурме.

Тази думичка отдавна е позната не само сред софийския елит, но и сред всеки столичанин, който изобщо може да говори.

Следвайки логиката на активната употреба на “гурме”-то, предлагам да приложим значението на думата (“хранене като чувствено и интелектуално преживяваве, а не с цел засищане”) и в рекламите.

Така една типична гурме реклама би предизвикала следното отношение у зрителя:

“Много хубаво, ама за какво беше?!”

 

Tanya Doseva

Ad Squad 2011

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s