Ice Cream
You Scream
We all scream
Противно на очакванията, този пост не засяга сладоледената индустрия. Става въпрос за кампанията на Chupa Chupa – близалката, създадена от BBH Asia Pacific и наречена Scream Stopper. Кампанията има за цел да промотира лолипопчето като перфектния начин за запушването на устата на крещящия от ужас индивид. Много Хелоуинско. По случая, хиляди близалки Chupa Chupa са били предложени на посетителите на хорърите в сингапурските кина.
Видео тук:
Така и така България също празнува Хелоуин, нека помислим за празнично реновиране на някои продукти:
1. Тоалетната хартия Емека се превръща в Емъка и идва в дистрибуторската мрежа в чисто нова опаковка, на която пандата е заменена със скелет. На панда. По последни данни – същата.
2. Почистващия препарат Мистър Пропър сменя визията си представя изнемощял и погрознял помощник, от устата на който излиза фразата: “С помоща му е зловещо.” Най-хубавото е, че докато чистите, ще оцветявате паркета си в червено.
3. Новото рекламно лице на М-тел за известно време става Джак Изкормвача, а до неговия налудничав поглед към зрителите се появява и рекламното послание: “И ти можеш.” В края на рекламата се вижда как рекламното лице се гаври с касиерка от същата фирма. Заслужено.
И тъй като стана много зловещо, прекратявам до следващия по-светъл празник.
Хохохо.
Tanya Doseva
Ad Squad 2011