Open diary

Guerilla


Герила маркетингът е необичаен подход в при провеждането на промоции, като залага на новаторството и въображението повече, отколкото на рекламния бюджет. Кампаниите са неочаквани и нестандартни, а местата на провеждане – всемъзможни и нетрадиционни.

Ето и някои основни принципи на герилата:

  • Герила маркетингът е специално създаден за малкия бизнес и предприемачите.
  • Той трябва да се основава на човешката психология вместо на личен опит, мнение или догадка.
  • Вместо пари, основната инвестиция трябва да е време, енергия и въображение.
  • Основната характеристика за измерване на кампанията са печалбите, не продажбите.
  • Съсредоточете се върху броя нови контакти, установени през всеки месец.
  • Нужно е фирмата да има ясен фокус, вместо да се опитва да предлага твърде много и разнообразни продукти и услуги.
  • Не се концентрирайте върху привличането на нови клиенти, трябва да се съсредоточите към сключване на повече сделки и по-големи такива с вече съществуващи клиенти.
  • Забравете за конкуренцията, съсредоточете се повече върху сътрудничестсвото с други фирми.
  • При герила маркетинговите кампании никога не трябва да се използва комбинация от няколко маркетингови метода.

 

И след кратката он-лайн справка, идва ред на няколко от най-добрите примери за герила маркетинг по света. Ако и в София видите такива, обадете се…

Тук:

http://weburbanist.com/2007/06/06/15-coolest-craziest-and-most-innovative-guerilla-marketing-campaigns/

 

Tanya Doseva,

Ad Squad 2011

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s