Плакатната реклама от началото на XX век, или така наречената pin-up стилистика, е позната на повечето хора днес – ако не друго, поне от винтидж плакатите на Кока Кола. Терминът pin-up идва от сгънатата в средата на списанието реклама, или плакат (на две или повече страници), която се откъсва от печатното тяло и с гордост се поставя да виси на стената… или в купето на тира. Похватът успешно влиза в широка употреба най-вече с еротичните списания.
Малко повече за историята на pin-up, може да прочетете тук: http://www.adme.ru/tvorchestvo-reklama/istoriya-pin-apa-285005/
Когато става въпрос за социализъм, макар и с нетипичния на пръв поглед, еротичен привкус, само определени народи ще го разберат. Е, ние сме едни от тях.
Автор на плакатите е руският художник Валерий Барикин, който има доста находчиви попадения. Една особена смес от забава и тъга… сервирана талантливо.
Ad Squad 2015